Nejste přihlášen/a.
Nazdar
Měl jsem taky kdysi tento stroj i s LPG . Něco o tom vím . Problém je v oktanovém čísle LPG , které je prý dle automechanika Vrány vyšší než má normal benzín. Proto montážníci seřizují předstih zážehu + nebo - to nevím a pak jsou s tím spojeny tyto problémky. Další důvod je , že vozidlo musí projít emisemi na LPG i benzín a to pak musí seřídit taky bohatost směsi a to je další problémek. V podstatě to auto na to není postavený jelikož to nemá lambda sondu ani měřič nasávaného vzduchu při změně klimatu ( vlhkost vzduchu , chlad, nebo i jiný atmosferický tlak se prostě může stát že to blbě chytá, protože když to bylo v dílně bylo to teplý a taky byl zrovna jiný atmosferický tlak a pod. , po zahřátí je to spravidla lepší , protože motor má aspoň regulaci teplota přisávaného vzduchu, (pokud teda funguje) to je ta blbinka v krytu sání. Závěr je . Jen málokterý servis umí nastavit vše tak aby člověk nepoznal že jede v plyňáku- právě starší škodovky na to trpí . V servisu stejně řeknou vyměnte kabely k zapalování , rozdělovač a palec a pak se budeme spolu bavit. Ale přesto bych byl drzý a pořád je otravoval s reklamací , že auto se trápí a špatně startuje. První co bych zkusil - dát tam benzín s vyšším oktanovým číslem. A ještě jeden poznatek . Může se taky stát že v karburátoru je ještě benzín (pokud se tedy mluví o motoru bez vstřikování ) po předchozí jízdě na něj a po přepnutí na LPG a pokusu o startování tam vlastně dojde k přesycení směsi a motor se pak dusí - má málo vzduchu.
Tento problém by měl být už dnes minulostí u nových systémů přímého vstřikování LPG . Taky o tom uvažuji do mého Focuse 1,8 , protože ta spotřeba v městě 9-11 l je dost.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.